UndervisningProgrammeringProgrammeringProgrammering 2. trinnModul 1: Programmering og algoritmisk tenkningModul 2: Programmering i læreplanenModul 3: Sentrale konsepter og begreperModul 4: Forslag til aktiviteterProgrammering 3. trinnModul 1: Programmering og algoritmisk tenkningModul 2: Programmering i læreplanenModul 3: Sentrale konsepter og begreperModul 4: Forslag til aktiviteterProgrammering 4. trinnModul 1: Programmering og algoritmisk tenkningModul 2: Programmering i læreplanenModul 3: Sentrale konsepter og begreperModul 4: Forslag til aktiviteterProgrammering 5. trinnModul 1: Programmering og algoritmisk tenkningModul 2: Programmering i læreplanenModul 3: Sentrale konsepter og begreperModul 4: Forslag til aktiviteterProgrammering 6. trinnSuper:Bit for 6. trinnTillegg til Super:bitProgrammering 7. trinnModul 1: Programmering og algoritmisk tenkningModul 2: Programmering i læreplanenModul 3: Sentrale konsepter og begreperModul 4: Forslag til aktiviteterProgrammering på SFOProgrammering med Lego på SFOProgrammering på ungdomsskolenForslag til aktiviteterUtstyrUtstyr: Appen Scratch JrModul 1: IntroduksjonModul 2: AktiviteterUtstyr: BlueBot gulvrobotAktiviteter med BlueBotUtstyr: Micro:bitModul 1: IntroduksjonModul 2: AktiviteterModul 3: Tilleggsutstyr